Playstataion Plus

piątek, 9 grudnia 2011

Ps3 Vs Xbox360

Co ty byś wybrał, zastanawiasz się ?  Najpierw zrób liste Plusów i minusów Co jedna konsola ma a czego nie ma.
Po 1 Jakie gry są tylko na Jedną konsole
Microsoft:
Halo 3 -11,28
Halo 3 ODST – 5,76
Halo Reach – 6,61
Halo Wars – 2,03
Fable
Gear of War
Forza
Razem 25,68 mil

PS3

KZ2 – 2,47
Uncharted 1 – 4,14
Uncharted 2 – 3,37
inFamous – 1,76
GOW3 – 3,37
Resistance 1 – 3,71
Resistance 2 – 2,03
LBP – 3,88
GOD:C - 1,82

Razem 26,55
Teraz Wady i zalety Konsol

1.Xbox 360:
a). Zalety:
-bardzo fajny pad,
-duża biblioteka gier,
-możliwość przerobienia xboxa 360,
b). Wady:
-płatny XBL i nie ma polskiej dostępności i musisz zarejestrować się jako np. anglik,
-głośno chodzi gdy jest płytka w napędzie, chyba że zainstalujesz na dysku twardym to już nie i dlatego radzę ci kupić xboxa 360 elite,
-jest awaryjny ( RROD lub E740) i radzę kupować xboxa jaspera czyli z lepszym chłodzeniem i takie modele najlepiej kupić z 2009r,
2.PS3:
a)Zalety:
-czytnik BLU-Ray
-cichy
- bardzo dobra grafika prawie identyczna jak w xboxie, chociaż miejscami lepsza w niektórych grach a w innych już nie,
-darmowy net
b)Wady:

Praktycznie nie ma żadnej :) Chcesz znajdź :) No może pad trochu dobity xd
Teraz Ceny :
Playstation 3 320gb- można praktycznie kupić za 970 zł
Xbox360 250 gb - można go kupić za 940 zł
Teraz moja opinia:
Ja uważam tylko moim zdaniem że obie są dobre obiema da się grać ale na xboxie brak mi gier na ps3 takich jak Uncherted i Infamous :( Tak samo na xboxie jest płatny internet to jest duży minus ponieważ po pewnym czasie użytkowania za sam internet zapłacimy więcej niż za 3 konsole ps3 xd 
Mi podobają się obie konsole chociaż Kinect jest lepszy od ps move według mnie :) Każda z tych konsol jest dobra nie wspieram żadnej z nich.
Nie chce obrazić ani zareklamować żadnych z tych konsol. Jest to tylko i wyłącznie moja opinja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz