Poradnik Cen Metin2 |
KSIĘGI UMIEJĘTNOŚCI służą do rozwijania umiejętności naszej postaci, oczywiście należy mieć skill na poziomie MISTRZ. Księgi Umiejętności są następujące: (profesja; nazwa i cena maxymalna) SURA 1: Strach 5000 Czarowana Zbroja 20000 Czarowane Ostrze 40000 Rozproszenie Magii 5000 Smoczy Wir 60000 Uderzenie Palcem 20000 SURA 2: Mroczne Uderzenie 50000 Duchowy Cios 10000 Mroczna Sfera 10000 Ogniste Uderzenie 50000 Ognisty Duch 100000 Mroczna Ochrona 5000 WOJOWNIK 1: Aura Miecza 400000 Berserk 300000 Szarża 50000 Trzystronne Cięcie 50000 Wir Miecza 350000 WOJOWNIK 2: Silne Ciało 350000 Uderzenie Miecza 25000 Walnięcie 50000 Duchowe Uderzenie 150000 Tąpnięcie 40000 NINJA 1: Powtarzalny Strzał 10000 Ognista Strzała 40000 Trująca Strzała 20000 Deszcz Strzał 5000 Bezszelestny Chód 5000 NINJA 2: Wirujący Sztylet 100000 Zasadzka 100000 Krycie się 10000 Trująca Chmura 10000 Szybki Atak 50000 SZAMAN 1: Leczenie 5000 Zwinność 5000 Błyskawiczny Rzut 5000 Przywołanie Błyskawicy 5000 Burzowy Szpon 5000 Zwiększenie Ataku 5000 SZAMAN 2: Smoczy Skowyt 75000 Strzelający Smok 50000 Pomoc Smoka 50000 Błogosławieństwo 50000 Latający Talizman 5000 Odbicie 5000 INSTRUKCJE do umiejętności jest to coś jak Księgi Umiejętności, są droższe, ale jest większa szansa na pomyślne przeczytanie. Są takie same, ceny są 2-3 razy większe. KSIĘGI, PORADNIKI, INSTRUKCJE dla wszystkich postaci są to księgi dla wszystkich profesji, zależne od innych rzeczy... KOMBO służy do dodania 1 ataku podczas walki. Normalnie wojownik uderza wroga 4 razy. Z 1 lvlem kombo uderzeń jest 5, z 2 lvlem 6, a z 3 - 7. SZTUKA KOMBO - aby przeczytać potrzebny jest 30 lvl. Kosztuje ok. 200000 MISTRZ KOMBO - aby przeczytać potrzebny jest 50 lvl. Kosztuje ok. 100000 ZAAWANSOWANA SZTUKA KOMBO - aby przeczytać potrzeba 70 lvla. Koszt. 50000 KSIĘGA WĘDKARSKA - Księga z item shopu, dzięki niej szansa na złowienie czegoś dobrego wzrasta. KSIĘGI DOWODZENIA to księgi podnoszące poziom dowodzenia w party. Im większy poziom, tym więcej bonusów możemy przydzielać członkom grupy. Księgi są drogie, ale na wyższych lvlach można pozwolić sobie na wydatek, a bonusy są naprawde dobre. SUN ZI - księge czytamy, aż osiągniemy 20 lvl dowódzctwa - cena 200000 WU ZI - czytamy następne 10 lvli - cena 50000 WELILEO ZI - następne... - cena 25000 PRZEWODNIK DO GÓRNICTWA dodaje poziom wydobycia. Im większy poziom, tym więcej możemy wydobyć kilofem z żył. Mając 10 lvl skilla, dostajemy Mistrza skilla. Można kupić już za 75000. POLIMORFIA zwiększa opłacalność zmieniania się w potwora. KSIĘGA POLIMORFII jest potrzebna do rozwinięcia umiejętności do jej 20 poziomu, wtedy wskakuje chyba na Mistrz. Cena takiej księgi to ok. 200000 ZAAWANSOWANA KSIĘGA POLIMORFII - czytana później, cena 50000 JĘZYKI służą do doskonalenia mówienia w innych językach. Bez tego nie będzie można zrozumieć co mówią gracze z innych królestw. JĘZYK SHINSOO - pomaga zrozumieć język Shinsoo JĘZYK CHUNJO - pomaga zrozumieć język Chunjo JĘZYK JINNO- pomaga zrozumieć język Jinno mając 20 poziom rozumiemy zawsze. KOŃ - mamy 2 rodzaje ksiąg na konia (na PL) Instrukcja Jazdy Konnej - pozwala uzyskać pkt, który wykorzystujemy na skill konny. Cena do 100000 Instrukcja Oswajania Konia - zwiększa przywoływanie konia. Na początku mamy 10% szansy przywołania, mając skill wymaxowany mamy 100%. Koszt do 250000. KSIĘGI BEZUŻYTKOWE a jest ich 6, potrzebne są tylko do misji albo do ulepszeń, nie da się ich użyć: KSIĘGA KLĄTW - służy do misji z biologiem oraz do ulepszeń. Cena do 100000 KSIĘGA KLĄTW+ - służy do ulepszeń. Cena do 25000 EZOTERYCZNY PORADNIK - służy do ulepszania, cena do 10000 EZOTERYCZNY PORADNIK+ - służy do ulepszania, cena do 2500 warto dodać, że z + jest nieco tańsza zawsze. KSIĘGA URIELA - księga do misji. Wypada z Dzikich Psów w trakcie niej. ŚWIĄTYNNA KSIĘGA - Księga do misji od Soon. Wypada z Ezotów. |
środa, 1 czerwca 2011
Ceny Na Metin2 Orientacyjne :D
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz