Playstataion Plus

piątek, 3 czerwca 2011

Budowanie wszystkich postaci na Metin2.




Budowa/Skile Sura

Schematy rozwoju surypostanowilem zamiescic pare biuldow sury bo te zamieszczone, na poczaktu istnienia metina w polsce, przez GTS'a sa moim zdaniem do niczego (te weapona ma sie rozumiec ;) )

Sura BM:
I build pvp
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit.

Umiejetnosci: wszystko po 1, potem mroczne uderzenie na m1, ognisty duch, mroczne sfera, mroczna ochrona, duchowy cios i ogniste uderzenie

Opis: jest to wersja hardcore, expienie solo moze byc udreka, ale w pt bedzie sprawowal sie niezle.

II build pvm
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit.

Umiejetnosci: wszystko po 1 poza mroczna ochrona, potem ogniste uderzenie na m1, mroczna sfera, duchowy cios, mroczne uderzenie i ognisty duch.

Opis:biuld ten sprawdza sie tez nienajgorzej w pvp.

III biuld pvp&pvm
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit
.
Umiejetnosci: wszystko po 1, potem ogniste uderzenie na m1, mroczna sfera, mroczne uderzenie, ognisty duch, duchowy cios i mroczna ochrona

Opis: build sprawdza sie i w pvp i pvm, ale w niczym nie bedzie najlepszy.

Sura Weapon:
I build pvp
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc), pozniej albo defensywnie 2dex:1vit albo ofensywnie 2str:1dex

Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowna zbroja po 1, potem rozproszenie (nie dziala na ognistego ducha) na m1, uderzenie palcem, smoczy wir, czarowane ostrze

Opis: palec + wir stanowia niezle kombo skilli, rozproszenie poza niezlym dmg posiada tez szanse na rozproszenie magii. wojownik bez aury miecza i berserkera traci polowe swojej sily (a nie wlaczy ich ponownie w czasie jedengo duela).

II build pvm (1)
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc), potem 2str:1dex

Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowna zbroja po 1, potem czarowane ostrze, smoczy wir, uderzenie palcem, rozproszenie

Opis: co tu duzo gadac, odpalasz czarowane ostrze i wbijasz sie w mooby, seria wir, palec i dobic co silniejszych mieczem i nie ma co zbierac (poza yang i dropem ;) ). na duelu jednak takim sura nie masz szans.
III build pvm (2)
Statystyki: 1:1:1 (inteligencja:witalnosc:sila) przy okolo 20-25 sily zaniechujemy jej rozwoju i dalej stosujemy 2:1 (inteligencja:vitalnosc)

Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowana zbroja po 1, potem smoczy wir, czarowane ostrze, uderzenie palcem, rozproszene

Opis: sura ten nie rozni sie zbytnio od tego poprzedniego. na poczatku troche latwiej nim grac ale na lvl 30+ zaczyna odstawac od tego z buildu wyzej (15-20 punktow w sile przestaje odgrywac role, a skile ma slabsze)

IV build pvm (3)
Statystyki: 1:1 (inteligencja:witalnosc) badz 2:1 (inteligencja:witalnosc) dalszy rozwoj 3str

Umiejetnosci: wszystko poza strachem/zbroja na 1, potem czarowane ostrze, smoczy wir, czarowana zbroja/strach, uderzenie palcem i rozproszenie

Opis: na wyzszych lvl moze byc bardzo silna postacia na mooby. posiada "zalety" wojownikow ciala i umysly. czarowane ostrze zwieksza niezle dmg (regeneruje tez zycie) a czarowana zbroja obrone (strach redukuje obrazenia) co w poloczeniu daje niezly opancerzony "pojazd" :), dobrze sprawuje sie w expie z konia.

V build pvm&pvp
Statystyki: Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc), dalszy rozwoj 1dex:2str

Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowana zbroja po 1, potem czarowane ostrze, rozproszenie, smoczy wir, uderzenie palcem

Opis: build nie zachwyca niczym ale powinien sobie radzic i w duelu i we walce z moobami.
Budowa skille szaman Jako ze jest wiele spekulacji na temat skilli szamanek postanowiłem pokazać jak skille wyglądają na poziomie   Master 

Wszystkie skille są pokazane przy użyciu wachlarza +0 od o lvl i statystykach jak na screnie:


 
Szamanka Lecząca czyli na Błyskawice
Skille Bojowe

 

Przywołanie Błyskawicy
Zalety:
- duży dmg
- szansa na ogłuszenie
- działanie natychmiastowe inaczej mówiąc w momencie gdy wciskamy skilla przeciwnik od razu
dostaje a dopiero potem jest animacja
Wady: - wysoki czas regeneracji skilla
- mały zasięg
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT ale także ma wpływ magiczny atak broni

Burzowy Szpon
Zalety:
- duży zasięg
- średni czas regeneracji skilla
- idealny na strącanie łuczników
- czasem potrafi razić jednego mbka 2x za jednym skillem
Wady:
- bardzo mocno się rozpryskuje przez co staje się niebezpieczny na PvM ale przy umiejętnym
wykorzystaniu skuteczny
- długi czas rzucania skilla
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT ale także ma wpływ magiczny atak broni

Błyskawiczny Rzut
Zalety:
- duży dmg
- bardzo niski czas regeneracji
i - duży zasięg skilla
Wady:
- dość długi czas rzucania skilla
- atakuje bardzo mała liczbę przeciwników
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT ale także ma wpływ magiczny atak broni


Skille Wspomagające

 

Leczenie
Zalety:
- odnawia natychmiast HP
- leczy ogłuszenia, trutki itp. ze zniewalająca skutecznością
- działanie skilla prawie natychmiastowe
- przy grze solo właściwie zapominamy co to czerwone potki
Wady:
- na potrzeby PT ma bardzo niski czas regeneracji skilla ale jesli gra się we 2 jest akurat
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT ale także ma wpływ magiczny atak broni

Zwinność
Zalety:
- drastycznie podkręca szybkość biegania i czas regeneracji skilli
Wady:
- siłą zależny niestety tylko od lvl skilla
Siła:
Tylko i wyłącznie od lvl skilla

Podwyższenie Ataku
Zalety:
- zwiększa atak fizyczny
Wady:
- niestety atak jest zwiększany tylko o wartość podana (a nie jak moim znaniem w %) przez co
staje się bezużyteczny
Siła:
- Zależy od lvl skilla i INT (chyba jeszcze jakaś statystyka zwiększa ale nie wiem jaka)

Szamanka Smok czyli Ogniowa

Skille Bojowe

 



Smoczy Skowyt
Zalety:
-działanie natychmiastowe
-wysoki dmg
-powala wszystkich przeciwników będących w pobliżu postaci na ziemie (o ile stoją w miejscu)
-szansa na płoniecie działa podobnie do trucizny (aktualnie niedzieła)
Wady:
-bardzo wysoki czas regeneracji
-bardzo mały zasięg
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT ale także ma wpływ magiczny atak broni

Strzelający Smok
Zalety:
-mały czas regeneracji skilla
-wysoki dmg
-powala przeciwnika na ziemie o ile ten sie nie porusza (mniejsza szansa niż w przypadku skowytu)
-szansa na płoniecie działa podobnie do trucizny (aktualnie nie działa)
Wady:v -duży czas rzucania skilla
-działanie skilla w lini przez co trudniej trafić poruszający się cel
-mały zasięg
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT ale także ma wpływ magiczny atak broni

Latający Talizman
Zalety:
-duży zasięg
-zawsze trafia (o ile ktoś nie ucieknie poza obszar działania skilla)
-niski czas regeneracji
-znaczny dmg
Wady:
-działa tylko na zaznaczona ofiarę oraz w niewielkim promieniu od ofiary
-dość długi czas rzucania skilla
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT ale także ma wpływ magiczny atak broni

Skille Wspomagające


 

Pomoc Smoka
Zalety:
-znacznie zwiększa szanse na krytyka
Wady:
-chyba brak
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT

Blogoslawienstwo
Zalety:
-zmniejsza obrażenia jakie otrzymujemy
Wady:
-niestety działa tylko na zwykle ataki fizyczne (czyli nie działa na skille)
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT

Odbicie
Zalety:
-jeśli ktoś nas uderzy to część z obrażeń jakie otrzymamy powróci do napastnika
Wady:
-niestety działa tylko na zwykle ataki fizyczne (czyli nie działa na skille) a obrażenia zwrotne muszą
przebić się jeszcze przez obronę
Siła:
Zależy głownie od lvl skilla i INT


Budowa/Skile Ninja

Budowa jest zdeterminowana kilkoma warunkami :
1) nie mam duzo czasu na gre
2) nie interesuja mnie BOtciarskie party na orkach
3) szukam postaci ktora na zaawansowanym etapie gry da duzo satysfakcji za trud wlozony na
wczesniejszym

Build

Na dzien dobry dementuje najwieksza bzdure jaka mozna przeczytac na tym forum. Zrecznosc dla
tej postaci jest tak samo wazna jak dla innych. Czyli praktycznie w ogole.
Ludzie sugeruja ze zrecznosc ma wplyw na celnosc. Metin2 nie rozroznia trafien w glowe,
sznurowadlo albo w brzuch. Po prostu sie wali.
Zrecznosc, owszem, zwieksza obrazenia, daje tez mozliwosc unikow, ale robi to o bardzo skromne
wartosc co 2 wlozone punkty. Wiec jest to przynajmniej do 50 lvl statystyka, ktorej nie
ruszamy.

Jak wiec rozwijamy nasza luczniczke ?
Pierwsze podejscie zrobilem na samej sile. Owszem, kosila niewasko. Ale glownym problemem tej
postaci jest to ze nie atakuje seryjnie kilku moobow, trzeba kazdego pojedynczo czestowac
miloscia. Wiec w pewnych sytuacjach jestesmy otoczeni przez 2-3 mooby (zakladam ze nie
lurujemy sobie wiekszych grup) i zbieramy baty.
Reset satystyk, i inne podejscie:
1:1 Wit : Sila
W tym miejscu zrywam z kolejnym nawykiem tego forum ,budowaniem posta w oparciu o 3 pkt
statystyk i skazywanie sie na dawanie albo 2 w sile i 1 w wit, albo odwrotnie.
Ilosc pkt Witalnosci i sily ma byc identyczna, az do 90 pkt w obie statystyki.

Skille

Ognista strzala - max ( w pierwszej kolejnosci)
Potezny skill, podstawowy dla tej postaci. Atak na kilka moobow, relatywnie spore zyzycie PE i dosc
krotki czas regenracji, ale w zamian dostajemy na M1 ponad 1k dmg na moobie w ktorego
wbijamy strzale, i do 800k na okolicznych pechowcach. Zasieg razenia jest porownywaly z
wirem miecza co ladnie widac gdy bije sie metina.

Trujaca strzala - max (w drugiej kolejnosci)
Nieco slabysz atak, ale rowniez mocny. warto juz na poczatku wsadzic 1 pkt, gdyz trafiony moob
staje spralizowany na jakis czas, a okoliczne sa odrzucane, daje to czas na dodatkowe ataki.
Na M1 blisko 1k dmg, w polaczeniu z ognista daje rewelacyjne efekty.
Dla PvP skill niezbedny, stawia w miejscu kazda postac i pozwala na wklejenie w tym czasie kilku
strzal lub odbiegniecie.

Pozostale skille wedlug uznania, w okolicach 40 lvl staniecie przed ta decyzja. dla duelowcow
polecam Strzal Seryjny (czy jakos tak), kilka strzal jednoczesnie w tego samego pacjenta,
dla fanow PvM Deszcz Strzal.

Ekwipunek

Moim zdaniem do 25 levelu nie ma sensu zbytnio szalec w zakresie helmu, tarczy i zbroji. +5
calkowicie starczaja.
Def (obrona) dla tej postaci maja gigantyczne znaczenie, im wiekszy, tym wiecej grup mozna
lurowac co w polaczeniu z z Ognista i Trujaca bedzie dawac calkiem dobre efekty. Poznie warto
zainwestowac w sprzet + 7 i lepszy, tym bardziej ze nie jest jakos bardzo drogi. Pozwala
na naprawde mila i bezstresowa zabawe przy expieniu ;)

Bron :
?uki zadaja najwieksze obrazenia. Minus jest taki, jak pisalem wczesniej, ze atakuja tylko
pojedyncze cele.
Jedna z najlepszych broni dla Archera jest ?uk z rogu jelenia. To odpowednik tak poszukiwanych
RIB'ow i FMs'ow, tylko ze o wiele wiele tanszy, co podyktowane jest niskim popytem. Warto szukac wersji plusowych, zarowno do srednich jak i do umiejetnosci. Do 40
levelu
calkowicie wystarcza +6, lepszych wersj od graczy nie kupicie z tej samej przyczyny dla ktorej ten bow jest taki tani : malo jest luczniczek, malo kto wyplusowal ten luk do
tego poziomu (ja osobiscie spalilem u Kowala okolo 20 takich lukow, wiekszosc przy przejsciu
z 5 na 6 i dalem sobie spokoj). Zreszta dosc szybko zaczniecie uzywac mocniejszych zabawek.

Akcesoria :
Wszystko co daje bonusy do sily i hp, dla osob grajacych normalnie, tzn expiacych.
Warto jednak miec w odwodzie itemy zwiekszajace szybkosc regeneracji czarow (+x% Szybkosc
Zaklecia). Dlaczego ?
W przypadku deula taktyka lucznika jest prosta : wkleja trujaca, przeciwnik staje w miejscu,
podbiega sie blizej, laduje Ognista. Teoretycznie mozna dalej isc na wymiane w krotkim
dystansie liczac na duzy dmg. Mozna jednak zaczac biegac, trzymajac rywala na dystans i
czekajac na mozliwosc ponownego uzycia skilli. Nie ma nic bardziej irytujacego niz przegranie
deula bez nawiazania kontaktu :D Oczywiscie zakladam ze w duelu nie uzywa sie
potow (mikstur).

Taktyki

Pvp opisalem powyzej, teraz expienie.
O ile w przypadku party sprawa jest prosta - biegamy i lurujemy na potege, a miesniaki bija to w
przypadku samodzielnej gry jest juz trudniej.
Sa wlasciwie 3 metody.

1) Jako lur do party z innymi postami

2) Autoatack i czyszczenie moobow po jednej grupce. Dosc fajne, nie wymagajace zbytniego
zaangazowania w gre, klik i nasza panienka strzela do jednego, gdy juz go polozy, bierzemy
nastepnego na cel. W tym czasie wlasciwie mozna klikac na gg :D Uzywanie sklli
przyspiesza ten proces.

3) Lurowanie sobie kilku grup (2-3) moobow, Ognista, Trujaca i dobijamy resztki jak wyzej.

4) Najbardziej efektywna, jednoczesnie jednak mijajaca sie z idea grania łukiem.
Mozna naturalnie zainwestowac w dobra brona biała, fms albo koziki, czy cokolwiek innego. Nie ma
zadnych przeciwskazania systemu rozgrywki zeby Archer poslugiwal sie np. mieczem.
Bierzemy do reki luk, lurujemy kilka grupek moobow (przy duzym defie nawet do 7-9), wklejamy
im na dzien dobry Ognista i Trujaca i przelaczamy bron na miecz. Efekt calkiem fajny,
aczkolwiek przelaczenie broni w tej grze jest dosc irytujace, nie robie sie tego jednym kliknieciem,
nie mozna tez sobie zbindowac broni pod "1" albo "F1" jak potow czy skilli.

Mnie osobiscie najbardziej irytuje w tej postaci bicie metinow... Mozna niby robic to lukiem, ale gdy
wysypuja sie mooby trzeba zostawic metin na pare chwil i zajac sie nimi. Mozna jak inne
posty, robic metiny bronia biala, ale znowu nie ma to z lucznikiem nic wspolnego.
Tworcy gry moim zdaniem powinni sie zastanowic nad pewnymi modyfikacjami ;)

To chyba tyle co mam w tej materii do powiedzenia, pewnie pozniej moglbym cos jeszcze dopisac
jak mi sie przypomni, ale pewnie tego nie zrobie :D
Przy tej okazji apel do innych graczy : nie ma nic bardziej irytujacego niz woj albo sura widzacy
archera bijacego sobie spokojnie grupke moobow w otoczeniu, ktory nagle czuje sie wielkim
obronca ucisnionych kobiet i wpier**** sie w koleczko i kasuje Nasze mooby. Otoz panowie :
nie dzieje nam sie krzywda ;)

Pozdrawiam ;)

Poradnik-zabójca

Wprowadzenie

Witam ostatnio zauwazyłem ze pojawił sie poradnik o luczniku,wiec postanowilem zrobic o
zabojcy w podobny sposob (mam nadzieje ze autor tamtego poradnika sie nie obrazi).

Pewnie niektóym osobą sie wydaje że zabójca jest super w pvp jednak tak nie jest,na poczatku
bedziesz pewnie obrywal od wojowników,ninja archer,sura bm,i czesto zadrzy sie
porażka z weaponem. Nie warto sie załamywac !!! Wbijamy wyszy lvl i przyzwyczajmy sie
do pvp zabójcą które nie jest tak łatwe jak wojownikiem.

#2 Expienie

Jeśli zdecydowałeś/aś się grać zabójcą radze zbyt szybko nie zaczynać lurowac na BO, gdyż
daggerem można spokojnie expic na dzikusach do 35 lvla z bardzo małą stratą potów. Radze
zbierać caly czas kase chodzic na metiny,małpy , aby uzbierać kase na medale konne które
bardzo ci sie przdadza na 35 lvlu,zeby zrobic misje na bojowego . Gdy już mamy konia
bojowego możemy z latwoscią lurowac na BO a exp leci wtedy bardzo fajnie bez straty potów
lecz też bez lootu. Oczywiście bez bojowefgo tez lurujemy na BO ale trzeba wykupic szybkie
itemy najlepiej ubranie błekitne z duzym +
z kamykiem szybkosci i inne przedmioty dające szybkosc

#3 Strzały

Napisze tu podobnie jak było w temacie dla archera. Kupujemy tlyko drewniane strzaly,
gdyż tylko takie potrzebne są nam do lurowania.
#4 Łuki

?uki są daggerowi potrzebne do lurowania tylko,jednak lepiej sie zaopatrzyc w łuk z rogu
jelenia,gdyż ma podobno wiekszy zasieg.

#5 Sztylety

Najbardziej potrzebna dla daggera sa sztylety na 30 lvlu mozna sie zaopatrzyc w jakies koziki +6
ale ja chodzilem z nożami szczęścia +7
sa szybsze od kozikow +6,tansze,wiecej ataku mają (sprawdzone)

#6 Skille i księgi umiejętności

Niestety cene ku nie są tak tanie jak u Archera
Cennik:
KU Zasadzka Cena do 100 k
KU Trująca Chmura Cena do 15 k (Częsta za darmo)
KU Krycie się Cena do 15 k (Często za darmo)
KU Wirujacy Sztylet Cena do 80 k
KU Szybki Atak Cena do 40 k

#7
Jakiego skilla wybrać?
Dajemy pierw zasadzke,pózniej wirujący sztylet,szybki atak,trujaca chmura(na bossy sie
sprawdza),krycie

#8 Staty
Jeśli chcemu duzo lurowac dajemy 2:1 dex wit
Jeśli expimy samodzielnie wiecej 2:1 str:wit/dex:wit (twój wybór)
Pod pvp 2:1 dex:str

#9
Wiem że tematy zgapilem od archera ale wszystko co napisalem jest napisane przezemnie.

Budowa/Skile Wojownik

Budowa//skille dla Mental Wojownika*
A) Budowa 
:- (Na każdy poziom otrzymujesz 3 pkt'y statystyki)

0. Ja szedlem 1:1 (bylem body ale mentalem tez bym tak szedl:))

1- 2:1 Vit:Str >> Na każdy lvl dodaj 2 pkt'y do Vit(żywotność) oraz 1 do Str(siła) ,
po wymaxowaniu Vit zacznij maxować Str ( budowa do pvp/pve )
Plusy: Ta budowa jest najbardziej powszechna wśród Mental wojowników, bedziesz miał duzą
orbonei sporo życia, a Twoje obrażenia bedą niskie, ale nie takie złe , możesz blokować każdą
liczbe mob'ów większych o 5 lvli od Ciebie używajac skąpo pot'ów , w pvp jeśli o ile
postać nie ma 10lvl'i wiecej niż Ty "nie możesz" umrzeć.
Minusy: Prawie nie unikasz ciosów (dex), co jest niezbędne dla postaci wysoko lvl'owych.
Na nizszych lvlach zadajesz dość małe obrażenia.

*Wskazówki* Z taką budową nie potrzebujesz ulepszać zbroji wiecej niż do +5/6, aby naprawić

zadawane obrażenia używaj broni dwuręcznych przynajmniej +6 przez cały czas i bedzie dobrze.

2- Full Vit/Full Str >> Dodaj wszystkie pukty do Vitality, aż dotąd gdy bedą wymaxowane i wtedy

dodawaj wsyzstkie punkty do Str ( pve build )
Plusy : Bardzo dużo zdrowia oraz obrony , na 30 poziomie będziesz miał największą obrone w grze ,
nic do 10pozimów wyższych od Twojego nie może Cie nawet "dotknąć" , W pvp NIKT nie
może Cie zabić .
Minusy : W pvp nikt nie może Ciebie zabic, ale także i Ty nie możesz zabic nikogo, ponieważ Twoje
obrażenia są do niczego, prawie nie unikasz ciosów (dex), co jest niezbędne dla postaci
wysoko lvl'owych.

*wskazówki* Z taką budową nie potrzebujesz ulepszać zbroji ponad +4 , Aby naprawić zadawane
obrażenia używaj broni dwuręcznych przynajmniej +6 przez cały czas i bedzie dobrze.

3- Full Vit/Str : Dex (Specjalność DollFace'a ) >> Dodaj wszytkie puknty do Vit po czym dodaj 50
do Str, następnie 50 do Dex i w koñcu wymaxuj Str ( pvp/pve build )
Plusy : Bardzo dużo zdrowia oraz obrony , na 30 poziomie będziesz miał największą obrone w grze ,
na wysokim poziomie będziesz robił dość często uniki, Mentalny Wojownik, który ma wysoką
obronę oraz uniki jest legendą, możesz blokowac potwory z każdego miejsca bez grupy ledwie
używając potionów.
Minusy : Dokąd nie wbijesz 50 Str Twoje obrażenia będą kiepskie.

*wskazówki* Z taką budową nie potrzebujesz ulepszać zbroji ponad +4 , Aby naprawić zadawane
obrażenia używaj broni dwuręcznych przynajmniej +6 przez cały czas i bedzie dobrze.

B) Skille :- ( Dostajesz 1 skill pkt na poziom )
Każdy Mentalny Wojownik bez znaczenia jakie ma statystyki powienien wybrać nastepujące skille >> 1- Dodaj po 1 pkt do każdego skilla .
2- Dojdź do Mistrzostwa w Silnym Ciele przed innymi skillami,Jeśli Silne Cialo nie osiągnie
mistorzstwa na 17skillu to pójdź do "Old Lady" i resetuj skille dokąd nie osiągniesz mistrzostwa
na 17tym skillu .
3- Kiedy osiągniesz mistrzostwo w Silnym Ciele dodawaj Skill Pointy do Duchowego uderzenia , To
skill zadający największe obrażenia u Mentalnego Wojownika .
4- Po osiągnieciu mistrozstwa w Duchowym uderzeniu Szkol sie w skillu, który sobie zyczysz, Bash
jest najbardziej polecanym skillem do osiągniecia w nim mistrzostwa po Duchowym Uderzeniu
ze względu na to, że jego obrażenia są drugie w kolejności co do niego.

*Wskazówki* Zapamiętaj sobie ze Vit wpływa na Twoją obrone, 1 pkt Vit dodaje 1 do Twojej obrony
, zarazem 3 pkt Vit dodają 1 do Strong Body , a także zwróć uwagę że nie możesz
resetowac skilli po osiągneicu 30poziomu i na koniec resetowanie skilli u "Old Lady" wymaga Yang'ów, im masz większy poziom tym więcej Yang'ów od Ciebie wyciągnie .

**Budowa//skille Body Warrior'a**A) Budowa:-

0. Ja szedlem 1:1 (bylem body:))

1- 2:1 Str:Vit >> po wymaxowaniu Str ładuj w Vit( pvp build )
Plusy : bardzo wysokie obrażenia, na duel'ach niszczysz swoich przeciwników, możesz zabijać
mob'y o 10 lvl'i większych od Twojego.
Minusy : Masz dość mała obrone i mało pkt'ów życia , Nie możesz blokować wiecej niż 2 grupy
mob'ów z lvl'ami o 5 większymi od Twojego , będziesz wydawał DU¯O hajsu na hp pot'y,
to prawda, że możesz zabić mob'y o 10 lvl'i większe niż Twój, ale lepiej nie atakuj więcej

niż jedną grupę naraz, bo zginiesz, oprócz tego skoñcz z nimi tak szybko jak to jest możliwe, albo zginiesz.

*wskazówki* Body warrior to pożeracz pieniędzy, będziesz potrzebowal dużo hajsu na ulepszenie
zbroji jak i na hp pot'y, zawsze będziesz potrzebowal "party" do expienia, będziesz potrzebował
minimum zbroji +6 i najlepiej używaj dwuręcznej broni.

2- Znam wiele innych sposobów na budowę Body warrior'a ale co do żadnej z nich oprócz 2:1
Str:Vit nie jestem pewien.

3- Jako że Body Warrior ma cienką obrone i liczbe pkt. życia w mojej najszczerszej opinii nie
potrzebują Dex'a, ponieważ posiadanie Dex'a postacią, która już ma małą obrone i pkt'ów
życia nie robi większej różnicy... Nie polecam dodawania Dex'a dla Body Warriora dokąd nie
wymaxuje on Str jak i Vit najpierw.

B) Skille :- ( Opisuję skille Body Warrior'a zgodnie z moim własnym przekonaniem )
Każdy Body Warrior nie zważając na jego staty powinien mieć następujące skille >>
1- Dodaj po jednym punkcie do Szarzy , Wiru Miecza , 3stronnego Ciecia i Aury Miecza.
2- wymaxuuj Aure Miecza zanim zrobisz to z innymi skillami, jeśli Aura nie osiągnie mistorzstwa na

17skillu to pójdź do "Old Lady" i resetuj skille dokąd nie osiągniesz mistrzostwa na
17tym skillu .
3- Nastepnie maxuj co chcesz (jedni pwoeidza o zerku inni o skillach zadjacyh jakis konkretny
dmg:) [ja preferuje zerka:) 3stronne/szarza>
(wedlug uznania:) jak juz napisalem.. zerk.. czemu? daje ladnego speeda.. na emce jest to jakies 20+ speeda (na m8
33^^) ... co to niby daje? a to ze z krotkim miecyzkiem siekasz wsio jak chcesz.. w
pojedynkach z duzym speedem ejstes boski:) a co da wir ktory tak wielibicie? to ze zada
powiedzmy..500dmg wiecej.... nie sadza ze warte jest wymaxowac wir przed zerkiem:)
aczkolwiek fakt faktem ze zerk na niskim poziomie... wzykle waste... nie oplaca sie odpalac jak ma
dodac z 5 speeda;]

***Budowa Body/Mental Warrior'a***A) Budowa:-to jest jedyna budowa, pasująca zarówno do Body jak i Mental Warior'a

1- 1:1 Vit:Str >> Wbij po 50 tego i tego. a potem jesli jesteś Mental Warrior maxuj Vit,
a jesli Body to Str. (pve build)
Plusy: Wybalansowana budowa jeśli jesteś Mental Warrior'em jak i Body Warrior'em, masz
wstarczająco hp, obrony jak i zadawanych obrażeñ, ta budowa jest przeznaczona
dla hardcor'owych zabijaków i nie odpoowiednia dla PK'erów.
Minusy: Jest ona pomiędzy 2:1 Vit:Str, a Str:Vit i z tego powodu jest gorsza niz one obie, nie za
dobra do pvp.
*wskazówki* Odpowiedni dla niej armor to +6 i bron dwuręczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz